Bine ne-am gasit pe...blogul meu public si personal! :)

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Fii stralucitoare cu "The One" !

Pe la televizor tot am vazut si eu campania celor de la Oriflame, "The One". Ca barbat, nu as proba rujul sau fardul de pleoape, insa ca sot mi-ar placea sa-i ofer sotiei mele posibilitatea sa incerce noua gama de produse de la Oriflame. Un dar minunat pentru sotia mea, fara nici un motiv, doar sa-i spun ca e in continuare frumoasa si ca merita sa-si puna in valoare ochii, buzele, tenul. Cu noua gama "The One" de la Oriflame cu siguranta ca va fi schimbata, stralucitoare. In plus, va atrage toate privirile cand va aparea la nunta din weekend-ul viitor, machiata cu "The One" de la Oriflame.
O femeie care se place pe ea, va fi admirata de toata lumea. Sunt sigur ca "purtand" noua gama "The One" sotia mea se va simti ca o adevarata printesa in ziua nuntii altei...mirese! Uita-te si tu pe http://ro.oriflame.com/products/the-one si alege-ti culoarea care ti se potriveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu