Bine ne-am gasit pe...blogul meu public si personal! :)

sâmbătă, 10 mai 2014

The One e de nota 10!

Bucurie mare cand pe 1 mai curierul a adus coletul de la Oriflame. Sotia mea a fost extrem de bucuroasa. Si eu fericit ca am putut sa-i ofer un cadou atat de frumos. Am avut ajutor de nadejde, pe cei de la Blogalinitiative si Oriflame.
De multa vreme nu am mai vazut-o atat de fericita pe sotia mea. Cand a deschis plasuta de la Oriflame nu i-a venit sa creada cate cadouri a primit: de la lacuri de unghii, la fond de ten, farduri de pleoape si un mega rimel. Uite asa si le-a aranjat sotia mea pe toate in camera pe covor.

Avea acum toate "ustensilele" ca sa inceapa ora de machiaj. Si-a luat ea toate aceste minunatii si a plecat in baie, unde in fata oglinzii a inceput sa se picteze, cum mai spun eu. Si-a dat culoare ochilor folosind fardurile de ploape. A folosit cel verde si cel auriu. A luat ditamai rimelul si si-a alungit gemele de i-au ajuns pe pleoape. A urmat apoi operatiunea "fondul de ten". L-a aplicat extrem de repede pe fata. Peste fondul de ten a aplicat si pudra. Chiar nu am inteles de ce amandoua, i-am zis chiar ca ar fi bine sa nu le termine pe toate intr-o zi, insa am vazut ca tubul de fond de ten e mare, asa ca m-am linistit.
Eu observam asa de pe margine ce se intampla. A inceput apoi sa-si aplice luciul pe buze. L-a folosit pe cel visiniu. Mirosea atat de frumos luciul de buze, incat si mie imi venea sa-l folosesc sau sa-l degust. Evident ca nu am facut-o. :))
Dupa ce a terminat operatiunea de machiaj a trecut la aplicarea ojei pe unghii. A folosit cel maro, mai ales ca se potrivea la toata tinuta ei. Sotia mea purta o rochie crem inchis. 
Dupa 5 minute am vazut ca avea pe rochie o scama si am dat sa i-o iau si i-am atins si unghiile. Atunci sotia mea a sarit repede sa ma certe. Nu si-a dat seama ca lacul ii era uscat deja pe unghii. Nu-i venea sa creada. Nici mie. Credeam ca va urma o a doua colorare a unghiilor. Nici vorba. Lacul se uscase extrem de repede.
Chiar nu mi-a venit sa cred ca te schimbata arata sotia mea dupa ce s-a machiat. Era aceeasi persoana pe care o iubesc, dar acum era mai stralucitoare si se vede ca se simte bine in pielea ei.
Acum ca a testat gama The One de la Oriflame si s-a convins ca merita fiecare leu cred ca-si va cumpara toate produsele de pe http://ro.oriflame.com/products/the-one.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu