Bine ne-am gasit pe...blogul meu public si personal! :)

marți, 20 mai 2014

Megatare site-ul celor de la Danone!

Nu-mi vine sa cred ca au trecut 15 ani de cand stomacul meu este rasfatat cu produsele Danone. Nu e de mirare de ce fiecare dimineata a fost atat de reusita de 15 ani incoace. Si apropo de site-ul http://danone.ro/ te pot asigura ca este extrem de folosit, chiar si pentru incepatori.  Asta e un atuu. Pentru ca o data ce ai intrat pe site-ul celor de la Danone navigarea e extrem de usoara si rapida, indiferent ca le ai cu internetul sau nu. Pe langa acest aspect, imi place sectiunea "cariere". E frumos animata si te determina sa aplici cat poti de repede. Nu pot sa nu remarc si sectiunea " Angajam zambete", care mie mi-a trezit un zambet, si nu sunt chiar asa de usor de convins. Imi place ca poti avea usor acces la informatiile de pe site.
Mi-ar placea sa vad pe site imagini live din fabrica Danone si de asemenea sa exista cate un live cam in fiecare oras mare din tara, amplasat in centrul urbelor unde lumea sa-si faca "selfie-uri" ( ca tot se poarta in perioada aceasta ) cu Danone si in acelasi timp sa poata fi vazuti in timp real de alti consumatori de produse Danone.
Ca tot sunt pescar, mi-ar placea sa existe o categorie pe site-ul http://danone.ro/ dedicata pescarilor. Ce sa fie in cadrul acestei sectiuni? Pai ceva de genul " cum m-a ajutat Danone sa prind pestele mult visat", in care detinatorii de undite sa posteze poze cu monturi realizate cu ajutorul ambalajelor Danone. 
Ca tot veni vorba de pescuit, fir intins celor ce si-au ascutit carligele zilele acestea si celor ce o vor face in weekend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu